ပုိးတီေကာင္တြင္း မွတ္တမ္း

၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ၁ ရက္ေန႕မွစ၍ ကမၻာသူ/သား ေယာက္တိတိ ပုိးတီေကာင္တြင္းကုိ ျဖတ္သန္းကာ လာေရာက္ လည္ပတ္ခဲ့့ၾကပါသည္။

Saturday, July 11, 2009

ဓားေ၀ဒ သုိ႕မဟုတ္ ဗီလိန္တစ္ေယာက္ အေၾကာင္း

အခမ္းအနားမွဴး ေဒါက္တာ စႏၵာထြဋ္သည္ ခန္းမႀကီး၏ အ၀င္ေပါက္အနီး စားပြဲကေလးေပၚရွိ ဧည့္သည္ေတာ္ မွတ္တမ္းကုိ တခ်က္သြားၾကည့္ၿပီး ၄င္းအတြက္ သတ္မွတ္ေပးထားေသာ ခံုေနရာသို႕ ျပန္လာသည္။ စာတမ္းဖတ္ပြဲက်င္းပရာ ခန္းမႀကီးသည္ လူ ၁၅၀ - ၂၀၀ ခန္႕ ၀င္ဆန္႕ႏုိင္ေအာင္ က်ယ္၀န္းေသာ္လည္း ခန္းမအတြင္း ရင့္က်က္ ခန္႕ညားေသာ အသြင္ရွိသည့္ လူ ၄၀ ေက်ာ္ ၅၀ ခန္႕သာ က်ိဳးတုိးက်ဲတဲ ထုိင္ေနၾကသည္။ သုိ႕ေသာ္ ယေန႕ျပဳလုပ္မည့္ စာတမ္းဖတ္ပြဲ တက္ေရာက္ခြင့္ကုိ TAE ေတာ္လွန္ေရး တပ္ေပါင္းစု၏ အဆင့္ျမင့္ အရာရွိမ်ားအတြက္သာ ကန္႕သတ္ထားသျဖင့္ လူစံုေနၿပီဟု ေျပာလုိ႕ရသည္။ သုိ႕ျဖစ္၍ ေဒါက္တာ စႏၵာထြဋ္က မတ္တပ္ရပ္ကာ အခမ္းအနား စတင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေၾကျငာၿပီး စာတမ္း ဖတ္ၾကား တင္ျပမည့္ သမုိင္းသုေတသီ ၀ိမလအား ဧည့္သည္ေတာ္မ်ားႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးသည္။

၀ိမလဆိုသူက ၄င္းခံုေနရာမွ အျမန္ထကာ ေဟာေျပာပြဲ စင္ျမင့္ ျပင္ဆင္ထားရာသုိ႕ ခပ္သုတ္သုတ္ ေလွ်ာက္သြားသည္။ စိတ္တည္ၿငိမ္ေအာင္ ႀကိဳးစား ထိန္းထားပံုရေသာ္လည္း ၄င္း၏မ်က္ႏွာတြင္ စုိးရိမ္ပူပန္မႈ အရိပ္အေရာင္မ်ား ယွက္ေျပးလွ်က္ ရွိသည္။ သာမာန္ သုေတသန ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္အေနႏွင့္ ယခုကဲ့သုိ႕ အဆင့္ျမင့္ အရာရွိႀကီးမ်ား ေရွ႕ေမွာက္တြင္ စာတမ္း ဖတ္ၾကားတင္ျပႏုိင္သည့္ အခြင့္အေရးမွာ ရွားပါးလွသည့္အျပင္ ဖတ္ၾကားမည့္ စာတမ္း အေၾကာင္းအရာမွာလဲ အျငင္းပြားဖြယ္ရာ၊ တုန္လႈပ္ဖြယ္ရာ၊ ပရိသတ္ မႏွစ္ၿခိဳက္စရာ ျဖစ္ေနေလရာ ၀ိမလသည္ ေဟာေျပာပြဲ စင္ျမင့္သို႕ ေရာက္သည့္တုိင္ ခ်က္ခ်င္း မစတင္၀ံ့ေသးပဲ အခမ္းအနားမွဴးဘက္သုိ႕သာ လွမ္းၾကည့္၍ ေနေလသည္။ အခမ္းအနားမွဴးက ေခါင္းၿငိမ့္ျပလုိက္ေတာ့မွ ၀ိမလထံမွ အသံထြက္လာသည္။

"ၾကြေရာက္လာၾကေသာ ဧည့္သည္ေတာ္မ်ားခင္ဗ်ာ … ဒီေန႕ ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္ၾကားမဲ့ စာတမ္းေခါင္းစဥ္ကေတာ့ 'ဓားေ၀ဒ၏ တကယ့္ ငယ္ဘ၀အေၾကာင္း' ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။"

တည္ၿငိမ္လွသည္ဟု ထင္ရေသာ ပရိသတ္ဆီမွ တီးတုိးေျပာသံ ခပ္အုပ္အုပ္ ထြက္လာသည္။

"ရန္သူ႕ဘက္က စစ္ဦးစီးခ်ဳပ္ျဖစ္သူ ဓားေ၀ဒရဲ႕ ေထရုပတၱိဟာ ကာလ ေရြ႕ေလ်ာတာက တေၾကာင္း၊ မဟာဆည္းဆာ စစ္ဆင္ေရးႀကီးနဲ႕ ေနာက္ဆက္တြဲ စစ္ဆင္ေရးေတြ ေအာင္ျမင္ဖုိ႕အတြက္ ၀ါဒျဖန္႕ခ်ိေရးေတြ အမ်ားအျပား ျပဳလုပ္ခဲ့တာေတြေၾကာင့္ တေၾကာင္း၊ မုန္းတီးစိတ္ကို အရင္းခံလုိ႕ လုိအပ္သည္ထက္ ခ်ဲ႕ကား ေျပာဆုိမႈေတြေၾကာင့္ တေၾကာင္း အေၾကာင္းေၾကာင္းေတြေၾကာင့္ ျဖစ္ရပ္မွန္နဲ႕ ေသြဖီလုိ႕ ေနပါတယ္။"

ပရိသတ္ထဲမွ လူတစ္ေယာက္ မတ္တပ္ထရပ္၊ ေမးခြန္း ေမးမည္ျပဳၿပီးမွ ျပန္ထုိင္သည္။

"ဒီစာတမ္းအတြက္ အခ်က္အလက္ေတြကုိ မၾကာေသးမီက သိမ္းပုိက္ရရွိတဲ့ ရန္သူ႕ ေရွ႕တန္းစခန္းက မွတ္တမ္းေတြကုိ စစ္ေဆးျခင္း၊ ဓားေ၀ဒကုိ ကုိယ္တုိင္ ျမင္ေတြ႕ဖူးခဲ့တဲ့ ဂ်ာဂ်ားဆုိသူနဲ႕နီးစပ္တဲ့သူေတြရဲ႕ အဆက္အႏြယ္ေတြထံ ခ်ဥ္းကပ္ ေမးျမန္းျခင္းနဲ႕ ၿပီးခဲ့တဲ့ လပုိင္းက ထိပ္တန္း လ်ိဳ႕၀ွက္အဆင့္ကေန ပယ္ဖ်က္ေပးလုိက္တဲ့ မဟာဆည္းဆာ စစ္ဆင္ေရး အစီအမံနဲ႕ သက္ဆုိင္တဲ့ အခ်က္အလက္ မွတ္တမ္းမ်ားကုိ ေလ့လာျခင္းတုိ႕မွ ရရွိခဲ့ပါတယ္။ အခ်က္အလက္ေတြကုိ တုိက္ဆုိင္ စစ္ေဆးလုိက္တဲ့အခါမွာ ဓားေ၀ဒဟာ အမ်ား လက္ခံ ယံုၾကည္ထားၾကသလုိ ငယ္ကတည္းက မိုက္မဲ ဆုိးသြမ္းတဲ့ လူဆုိး၊ လူမုိက္တစ္ေယာက္ မဟုတ္ေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရပါတယ္။"

၀ိမလ စကားမဆံုးမီပင္ ပရိသတ္မ်ားထံမွ အသံမ်ား ထြက္လာျပန္သည္။ ဒီတခါေတာ့ အခမ္းအနားမွဴးက လက္ျပမွ ပရိသတ္မ်ား အသံတိတ္ၿပီး ၀ိမလ ဆက္ေျပာလုိ႕ရသည္။

"ပထမဆံုးအေနနဲ႕ ဓားေ၀ဒရဲ႕ အမည္ရင္းဟာ ဓားေ၀ဒ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါးရသ္ ေဗဒါ (ငယ္မည္ - မသိ) ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။"

ေရွ႕ဆံုးနားတြင္ ထုိင္ေနသူတစ္ေယာက္က မတ္တပ္ထ၍ "ဓားေ၀ဒဟာ ဓားေရး ကၽြမ္းက်င္လြန္းၿပီး သူ႕ကုိ သင္ၾကားခဲ့တဲ့ ဆရာကုိေတာင္ ျပန္ခုတ္သတ္ခဲ့တယ္။ ေနာင္ျဖစ္မဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေတြကို တိတိက်က် သိျမင္ႏုိင္ေအာင္ ေ၀ဒပညာမွာ တဖက္ကမ္းခတ္တယ္။ ဒါေတြေၾကာင့္ ဓားေ၀ဒလုိ႕ ေခၚၾကတာ မဟုတ္ဘူးလား။" ဟုေမးေလသည္။

"မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါဟာ ကာလေရြ႕ေလ်ာလုိ႕ အမွတ္အယူမွားၾကတာပါ။ သူဟာ ဓားေရးကၽြမ္းက်င္ၿပီး ဆရာကုိေတာင္ တေယာက္ခ်င္း ယွဥ္ၿပိဳင္ အႏုိင္ယူႏုိင္ခဲ့တာ မွန္ေပမဲ့ ဒီအတြက္ေၾကာင့္ နာမည္ေရွ႕မွာ ဓား တပ္ေခၚတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါးရသ္ဟာ သူရဲေကာင္းဘြဲ႕တမ်ိဳးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ရႈရတဲ့ မွတ္တမ္းေတြအရ သူဟာ သူ႕ဆရာနဲ႕ ၂ ႀကိမ္တိတိ ဓားေရး ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့ၿပီး ပထမအႀကိမ္မွာ သူရႈံးနိမ့္ခဲ့ပါတယ္။ အမ်ားေျပာေနၾကသလုိ မူစတာဖာမွာ သူ႕ဆရာ့ကုိ ခုတ္သတ္ခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္တမ္းက … "

အခမ္းအနားမွဴးက ၾကားျဖတ္ၿပီး စာတမ္းအေၾကာင္းကုိပဲ ဆက္ေျပာပါရန္ ေျပာေလသည္။ ၀ိမလလဲ စာတမ္းပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို ဆက္လက္ ေျပာၾကားရေတာ့သည္။

"ဒုတိယ အခ်က္ကေတာ့ သူဟာ ကၽြန္အျဖစ္မွ လြတ္ေျမာက္ဖုိ႕အတြက္ သူ႕အေမကုိ ေသတဲ့အထိ ပစ္ထားခဲ့တယ္ဆုိတာ မဟုတ္ပါဘူး။ သူဟာ သူ႕အေမကုိ ကယ္တင္ဖုိ႕ ႀကိဳးစားခဲ့ပါတယ္။"

"ဒါဆုိရင္ သူကၽြန္ဘ၀က ဘယ္လုိ လြတ္သလဲ။ သူ႕ကုိ ႏႈတ္သြားတဲ့အခါမွာ သူ႕အေမက ကၽြန္အျဖစ္ က်န္ေနရတယ္ မဟုတ္ဘူးလား။" … ပရိသတ္ထဲမွ အသံ။

"သူ႕ကုိ ႏႈတ္သြားတဲ့အခါမွာ သူ႕အေမက ကၽြန္အျဖစ္က်န္ရတယ္ဆုိတာ မွန္ေပမဲ့ သူနဲ႕ ေနရာခ်င္းလဲလုိက္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္က သူ႕အေမက ကၽြန္ျဖစ္လုိ႕ သူက ကၽြန္ျဖစ္ရတဲ့သေဘာပါ။ အိမ္ပါကၽြန္ေခၚတာေပါ့။"

"ဒါဆုိရင္ သူ႕ကုိ ႏႈတ္ေတာ့ သူ႕အေမကို ဘာျပဳလို႕ မႏႈတ္တုန္း။"

"ဒီအေၾကာင္းအရာေတြက ကၽြန္ေတာ္တုိ႕လဲ ေသခ်ာ မသိရွိရေသးပါဘူး။ သူ႕အေမကုိလဲ ကၽြန္အျဖစ္က ႏႈတ္တဲ့သူနဲ႕ သူ႕ကုိ ႏႈတ္တဲ့လူ တစ္ေယာက္တည္းဟုတ္၊ မဟုတ္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ … " ၀ိမလက အခန္းအနားမွဴး ေဒါက္တာ စႏၵာထြဋ္ကို တခ်က္ၾကည့္ၿပီး "… ရွင္းရွင္းလင္းလင္း မရွိေသးပါဘူး။"

၀ိမလက စာတမ္းကို ဆက္လက္ ဖတ္ၾကားသည္။ အနည္းငယ္ ဖတ္ၿပီးတုိင္းလဲ ျပန္လွန္ေမးခြန္းက ထြက္လာစၿမဲပင္။ လူတုိ႕မည္သည္ မိမိတုိ႕ သိရွိထားသည္ႏွင့္ ကြဲလြဲေနလွ်င္ မေက်နပ္ႏုိင္ၾက။ အခမ္းအနားမွဴးက မၾကာခဏ ၾကား၀င္ကာ ၀ိမလကုိ ဆက္လက္ ေဟာေျပာရန္ ေစခုိင္းရသည္။ ပရိသတ္တုိ႕ အဓိက မေက်နပ္ႏုိင္သည္မွာ မူစတာဖာမွ အျဖစ္အပ်က္မ်ားပင္ ျဖစ္သည္။ ၄င္းတုိ႕ အစဥ္အဆက္ မွတ္သားလာသည္မွာ သူ႕ဆရာႏွင့္ သူ၏ခ်စ္သူတုိ႕ကို သစၥာေဖာက္သည္ဟု စြပ္စြဲၿပီး ႏွစ္ဦးစလံုးကုိ အေသသတ္ပစ္လုိက္သည္ဟူ၍ ျဖစ္သည္။ ၀ိမလက ဤသုိ႕မဟုတ္၊ ႏွစ္ဦးစလံုး မူစတာဖာမွ အသက္ရွင္လွ်က္ ထြက္သြားႏုိင္ခဲ့သည္၊ ဓားေ၀ဒကသာ ဒဏ္ရာျပင္းစြာ ရရွိသြားသည္ဟု ဆုိေနေလသည္။ ၀ိမလက သူ၏သီ၀ရီကုိ ေအာက္ပါအတုိင္း ရွင္းျပသည္။

"ဓားေ၀ဒဟာ ေနာင္ျဖစ္မဲ့ အျဖစ္ေတြကို တနည္းနည္းနဲ႕ ႀကိဳသိခဲ့ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ သူ႕ဇနီး ေသဆံုးမဲ့အျဖစ္ကုိ သူဟာ ႀကိဳတင္ၿပီး သိျမင္ခဲ့တယ္။ အေမကုိ ဆံုးရႈံးခဲ့ရတဲ့ ဓားေ၀ဒဟာ ဒါကုိ လက္မခံႏုိင္ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကံၾကမၼာကို ဟန္႕တားႏုိင္မဲ့ နည္းလမ္း၊ ေသျခင္းကုိ တားျမစ္ႏုိင္မဲ့ နည္းလမ္းကို မရရေအာင္ ရွာေဖြဖို႕ ႀကိဳးစားတယ္။ သူဟာ အမ်ားက ေလးစားရတဲ့ သူရဲေကာင္းတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေပမဲ့ သူ႕ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာကိုေတာင္ မငဲ့ကြက္ႏုိင္ပဲ မေလ့လာေကာင္းတဲ့ မိစၦာ စြမ္းအားေတြကုိပါ ခ်စ္သူအတြက္ ေလ့လာခဲ့တယ္။ အမ်ားက သူ႕ကုိ ၀ုိင္း၀န္းရႈံ႕ခ်ေနၾကပါေစ၊ မုန္းတီးေနၾကပါေစ၊ သူ႕ခ်စ္သူကိုသာ ကယ္တင္ႏုိင္မယ္ဆုိရင္ သူေပးဆပ္ရတာ တန္တယ္လုိ႕ သူေတြးခဲ့တယ္။ သူ႕ခ်စ္သူက သူ႕ကုိ နားလည္ႏုိင္မယ္၊ သူေတြးသလုိပဲ ေတြးလိမ့္မယ္လုိ႕ သူထင္ခဲ့တယ္။ သူဟာ အခ်စ္ဆုိတာ ခ်စ္ေနရံုနဲ႕မၿပီး၊ ခ်စ္တဲ့သူကုိ အကာအကြယ္ေပးဖုိ႕ လိုတယ္လုိ႕ ခံယူခဲ့တယ္။"

"သူဟာ သူ႕ဆရာကုိလဲ သူ႕အစ္ကုိရင္းလုိ သေဘာထားတာေၾကာင့္ သူ႕ဇနီးနဲ႕ သကၤာမကင္း မျဖစ္ပါဘူး၊ သူသိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူတုိ႕ ၂ ေယာက္သား သူ႕ကုိ မူစတာဖာမွာ လုိက္ေခၚၾကေတာ့ သူ႕ဆရာမွာ ဓားပါလာတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူ႕ဇနီးဟာ ခ်စ္တာတခုပဲ သိတယ္၊ သူမအတြက္ အကာအကြယ္္ေပးခ်င္တာကို နားမလည္ႏုိင္ပဲ သူ႕ကုိေတာင္ ေသေစခ်င္ေနၿပီ၊ သတ္ဖုိ႕ေတာင္ လူေခၚလာၿပီလုိ႕ အထင္လြဲသြားတယ္။ တကယ္ေတာ့ ဓားေ၀ဒဟာ သိပ္ခ်စ္တတ္တဲ့သူ တစ္ေယာက္ပါ။"ဟု ၀ိမလက ဆုိသည္။ "သူ႕ဇနီးကို သူခ်စ္လြန္းလုိ႕၊ သူလုပ္ေနတာအားလံုးက အခ်စ္အတြက္ ဆုိတာကုိ နားမလည္ရေကာင္းလားဆုိၿပီး ေဒါသထြက္လုိ႕ လည္ပင္းညွစ္မိတာပါ။"

"အဲဒါနဲ႕ပဲ ေကာင္မေလး ေသတာပဲ မဟုတ္လား။"

"ဓားေ၀ဒဟာ ေဒါသအေလ်ာက္ လုပ္မိေပမဲ့ သူ႕ဇနီးကုိ သူခ်စ္လြန္လြန္းလုိ႕ သတိေမ့ရံုေလာက္ပဲ လုပ္ခဲ့တာပါ။ ေနာက္ၿပီး သူလည္ပင္းညွစ္ေနတာကို သူ႕ဆရာက ျမင္ေတာ့ မတားပဲ မေနေလာက္ပါဘူး။ တားမွာပါပဲ။"

"ဆုိလုိတာက ဓားေ၀ဒရဲ႕ ဇနီးဟာ မေသဘူးေပါ့။"

"အမွန္ပါပဲ။ ဓားေ၀ဒ ဒဏ္ရာ ရသြားေတာ့ သူတုိ႕ ၂ ေယာက္ မူစတာဖာကေန ထြက္သြားပါတယ္။"

"သူ႕ဇနီးက ဓားေ၀ဒကုိ မေခၚဘူးလား။ ဒီတုိင္း ထားပစ္ခဲ့သလား။ မင္းရဲ႕ သီ၀ရီမွာ ဟာကြက္ေတြ အမ်ားႀကီးပဲ ရွိေနတာ သတိထားမိရဲ႕လား။"

"ဒီတစ္ခ်က္ကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕လဲ မရွင္းလင္းေသးပါဘူး။ ျဖစ္ႏုိင္တာတခ်က္က ဓားေ၀ဒရဲ႕ ဇနီးဟာ ေန႕ေစ့လေစ့ႀကီးမုိ႕ မီးဖြားဖုိ႕ လုိတာေၾကာင့္ … "

"ေန႕ေစ့လေစ့ႀကီး …" "မီးဖြားတယ္ …"

ပရိသတ္ရဲ႕ အသံမ်ား ဆူညံသြားျပန္သည္။ အခမ္းအနားမွဴးက စားပြဲခံုကိုထုကာ အတင္း ၿငိမ္ခုိင္းရသည္။ အားလံုး ၿငိမ္သြားၿပီးမွ ခပ္၀၀ လူရြယ္တစ္ေယာက္က ခပ္ေငါ့ေငါ့ေလသံျဖင့္ ထေမးျပန္သည္။

"ဒါျဖင့္ ဓားေ၀ဒမွာ မ်ိဳးဆက္ရွိတယ္ေပါ့။"

"ေတာ္လွန္ေရး တပ္ေပါင္းစုရဲ႕ သူရဲေကာင္းျဖစ္သူ လုကာဟာ ဓားေ၀ဒရဲ႕ သားျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း အေထာက္အထားေတြ ေတြ႕ရွိရပါတယ္။"

ခန္းမႀကီးတခုလံုး ပြက္ေလာရုိက္ေအာင္ ဆူညံသြားျပန္သည္။ ပရိသတ္မ်ားက အေထာက္အထားမ်ားကုိ ၾကည့္ရႈခြင့္ေတာင္းၾကသည္။ အခမ္းအနားမွဴးက အတင္း ၾကားျဖတ္ၿပီး ၄င္းအေထာက္အထားမ်ားမွာ ယေန႕တုိင္ ထိပ္တန္း လ်ိဳ႕၀ွက္ အဆင့္အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားသျဖင့္ ၾကည့္ရႈခြင့္ မျပဳႏုိင္ေၾကာင္း၊ စာတမ္းဖတ္ပြဲ ေအာင္ျမင္စြာ ၿပီးဆံုးၿပီ ျဖစ္သျဖင့္ ခန္းမ အျပင္ဘက္တြင္ တည္ခင္းထားေသာ အစားအေသာက္မ်ားကုိ သံုးေဆာင္ရင္း ထိပ္တန္းလ်ိဳ႕၀ွက္အဆင့္မွ ပယ္ဖ်က္လုိက္ၿပီျဖစ္ေသာ မွတ္တမ္းအခ်ိဳ႕ကုိ ၾကည့္ရႈႏုိင္ေၾကာင္း ေၾကျငာသည္။ ပရိသတ္မ်ားမွ ၀ိမလကို ေမးခြန္းမ်ား ေမးရန္ ခ်ဥ္းကပ္သြားေသာ္လည္း ၀ိမလက လံုၿခံဳေရးအေစာင့္မ်ားက ၿခံရံလွ်က္ ခန္းမအတြင္းမွ ထြက္ခြာသြားသည္။

ခဏမွ် အၾကာတြင္ ေဆြးေႏြးပြဲ၊ စာတမ္းဖတ္ပြဲမ်ား တက္ေရာက္ရံုမွ်အပ ညေနပုိင္းမ်ားတြင္ မည္သည့္ အလုပ္မွ် မည္မည္ရရ မရွိေသာ အဆင့္ျမင့္အရာရွိ လက္တဆုပ္စာမွ်သည္ ယေန႕စာတမ္းဖတ္ပြဲ အစားအေသာက္မ်ား မေန႕ကထက္ ပုိမုိ ေကာင္းမြန္သည္/ညံ့ဖ်င္းသည္ကုိ အေက်အလည္ ေဆြးေႏြးေနၾကေလသည္။ ထုိအခ်ိန္တြင္ အေနာက္ဘက္ အတၱလႏၱိတ္စစ္မ်က္ႏွာရွိ ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာေသာ ေတာ္လွန္ေရး တပ္သားမ်ားမွာမူ ၄င္းတုိ႕၏ တခုတည္းေသာ အပန္းေျဖရာျဖစ္သည့္ လြတ္လပ္ေရး ရုပ္သံ အစီအစဥ္ကုိ ဖမ္းယူ ၾကည့္ရႈေနၾကသည္။ ယေန႕ည အစီအစဥ္မွာ ၀ါဒျဖန္႕ခ်ိေရး တပ္ခြဲ - ၃ မွ ရုိက္ကူး တင္ဆက္ေသာ"ဓားေ၀ဒ၏ တသက္တာ မွတ္တမ္း အပုိင္း ၇ - မူစတာဖာ စီးခ်င္းတုိက္ပြဲ(ပရိသတ္မ်ား၏ အားေပးေတာင္းဆုိမႈအရ တတိယအႀကိမ္ ျပန္လည္ထုတ္လႊင့္ျခင္း)" ျဖစ္ေလသည္။

Star Wars Saga မွ စိတ္ကူးရယူပါသည္။

2 comments:

Anonymous said...

The best online casinos for Indian players in 2021
We choegocasino provide you with our 바카라사이트 best Indian casino list and bonuses for Indian players in 2021. Read on! Slots; Poker; Roulette; Slots; งานออนไลน์ Sports Betting

Anonymous said...

If you're be} betting chips of different denominations, stack them with the smallest denomination on prime. If you place a larger denomination on prime, the dealer will rearrange them before occurring with the hand. It's a technique the on line casino guards towards somebody trying to add a large-denomination chip to their wager after the outcome result} is known. Now that perceive how|you know the way} to play, let's discover variety 1xbet of the} finer factors of the game.

စာမူမ်ား ေခၚယူျခင္း

TAH မွ ပံုျပင္မ်ားသည္ သိပၸံစိတ္ကူးယဥ္ႏွင့္ ပံုျပင္မ်ား (Sci-Fi and Fantasy) ကုိ ျမန္မာ့ စာေပေလာကတြင္ ျမွင့္တင္ရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ႀကံဆထားေသာ အျခားအခ်ိန္ကာလတစ္ခု (An Alternate Time-line) ျဖစ္ၿပီး ၀တၳဳေရးသားမႈကို စိတ္ပါ၀င္စားသူ မည္သူမဆုိ ၀တၳဳတုိ၊ ၀တၳဳလတ္ႏွင့္ ၀တၳဳရွည္မ်ား lawshay@lawshay.com သုိ႕ ေပးပုိ႕ႏုိင္ပါသည္။

သိပၸံစိတ္ကူးယဥ္ႏွင့္ ပံုျပင္မ်ားကုိ ေလာရွည္က ပုိမုိႏွစ္သက္ေသာ္လည္း ေပးပုိ႕လာေသာ ဇာတ္လမ္းအားလံုးကုိ TAH ၏ သမုိင္းေၾကာင္း (Time-line) ႏွင့္ ကိုက္ညီမႈရွိပါက မည္သည့္ အမ်ိဳးအစားကိုမဆုိ ေဖာ္ျပမည္ ျဖစ္ပါသည္။

ေပးပုိ႕လာေသာ ဇာတ္လမ္းအားလံုးကုိ TAH ၏ သမုိင္းေၾကာင္းႏွင့္ ကိုက္ညီေစရန္၊ သတ္ပံုသတ္ညႊန္း မွန္ကန္ေစရန္ႏွင့္ ၀ါက်အထားအသို စနစ္က်ေစရန္ မူရင္းရသကုိ မထိခုိက္ေစပဲ အေပၚယံ ျပဳျပင္မည္ျဖစ္ၿပီး ျပဳျပင္မႈအားလံုးကုိ ေရးသားသူထံ ေပးပုိ႕ အတည္ျပဳၿပီးမွ ေဖာ္ျပမည္ ျဖစ္ပါသည္။ေပးပုိ႕လာေသာ ၀တၳဳဇာတ္လမ္းႏွင့္ ဇာတ္ေကာင္မ်ားအားလံုးကုိ မူလ ေရးသားသူသာ ဆက္လက္ ပုိင္ဆုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး အျခားေနရာမ်ားတြင္ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္သလုိ အသံုးျပဳႏုိင္ပါသည္။ သုိ႕ေသာ္ ၄င္းတုိ႕ကုိ အေျခတည္၍ အျခားစာေရးသူတုိ႕က ကုိယ္ပုိင္ဇာတ္လမ္းမ်ား ဆင့္ပြား ေရးသားေကာင္း ေရးသားမည္ ျဖစ္သျဖင့္ (TAH မွ ပံုျပင္မ်ား၏ မူ၀ါဒအရ ထုိသုိ႕ ဆင့္ပြား ေရးသားျခင္းကုိ ခြင့္ျပဳရံုမွ်မက အားေပးပါသည္။) သမုိင္းေၾကာင္း ကိုက္ညီမႈရွိေစရန္အတြက္ (For canonical reasons) TAH မွ ပံုျပင္မ်ားတြင္ ေဖာ္ျပထားၿပီးေသာ ဇာတ္လမ္း (ႏွင့္ ဇာတ္ေကာင္မ်ား) ကို ျပင္ဆင္ျခင္း၊ ပယ္ဖ်က္ရန္ ေတာင္းဆုိျခင္းကုိမူ လံုး၀ ခြင့္ျပဳမည္ မဟုတ္ပါ။